Margo, onze oudste dochter, is een meisje met het Rett syndroom wiens beperkingen invloed hebben op ons hele gezin. Onbewust bepaalt zij onze grenzen. Onbewust is zij het middelpunt van ons gezin. Haar onvoorwaardelijke liefde en afhankelijkheid leert ons hoe waardevol alles is en hoe alles in het leven niet vanzelfsprekend is.

Vrijdag 27 april 2012…Luiers.

Soms zijn er van die momenten dat ik de realiteit verafschuw. Zoals nu. Ik verdiep me in luiers voor Margo. Luiers voor een meid van bijna veertien?! Verschillende soorten luiers in allerlei kleuren en maten. Ik let op de wijdte, de breedte en het absorptievermogen.
Ik zou me toch eerder, samen met Margo, hebben moeten verdiepen in verschillende soorten tampons of mascara. Nagellak, leuke gympen of bh-tjes. Nee, alleen luiers dus. Grotere luiers om ervoor te zorgen dat doorlekken niet meer voorkomt. Voor onze meid van veertien.


2 opmerkingen:

  1. Onze zoon van 12 heeft ook Rett Syndroom. Wij gebruiken op moment Tena Slip Maxi Small. Deze werken zowel snachts als overdag goed. Hoop dat je er wat aan hebt.

    mvg,

    Kevin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wij gebruiken voor onze zoon (22) ook luiers vooral die met meeste absorptie de abriform m4 prima
    luier dag en nacht zijn wel redelijk dik maar kunnen veel aan vallen ook wel op onder zijn joggingbroek maar dat is het minste in feite

    BeantwoordenVerwijderen

We stellen het enorm op prijs als je een reactie achterlaat! Dit kan door bij "Reageer als" te kiezen voor 'Anoniem' (wel graag je naam onder het bericht plaatsen) of voor 'Naam/URL' (schrijf bij 'Naam' je naam en laat bij 'URL' het tekstvak leeg). Bedankt!