Margo, onze oudste dochter, is een meisje met het Rett syndroom wiens beperkingen invloed hebben op ons hele gezin. Onbewust bepaalt zij onze grenzen. Onbewust is zij het middelpunt van ons gezin. Haar onvoorwaardelijke liefde en afhankelijkheid leert ons hoe waardevol alles is en hoe alles in het leven niet vanzelfsprekend is.

Vrijdag 31 augustus 2012…Mannen!

Er is vandaag wat mailverkeer tussen Margo’s juf en mij. Ze laat mij weten dat volgende week twee stagiaires beginnen. Ze stelt ze beide via het bericht aan mij voor. Ik ben verheugd te lezen dat er op vrijdag een jongenman op de werkvloer zal zijn. Niet voor mij, maar voor Margo. Ik waarschuw de juf dan ook dat Margo vaker een voorkeur heeft voor mannen.  En wat blijkt. Onze dame heeft haar charmes al ingezet …. op zijn oriëntatiedag. Het was de juffen onmiddellijk duidelijk. ‘Geen zorg we kennen onze plek! Op vrijdag tenminste.’

1 opmerking:

We stellen het enorm op prijs als je een reactie achterlaat! Dit kan door bij "Reageer als" te kiezen voor 'Anoniem' (wel graag je naam onder het bericht plaatsen) of voor 'Naam/URL' (schrijf bij 'Naam' je naam en laat bij 'URL' het tekstvak leeg). Bedankt!