Margo, onze oudste dochter, is een meisje met het Rett syndroom wiens beperkingen invloed hebben op ons hele gezin. Onbewust bepaalt zij onze grenzen. Onbewust is zij het middelpunt van ons gezin. Haar onvoorwaardelijke liefde en afhankelijkheid leert ons hoe waardevol alles is en hoe alles in het leven niet vanzelfsprekend is.

Vrijdag 28 juni 2013…Deuk.

Ik ben moe. En niet alleen omdat de zorg zwaar is en de nachten kort zijn. Maar wat is het dan wel? Hoe komt het toch dat ik de laatste tijd zo geraakt wordt? Dat ik een deuk oploop van teleurstellingen. Meestal haal ik een paar keer diep adem en ga ik verder, maar deze keer lukt het niet. Het kost me veel energie.
Is het onverwerkt verdriet, zijn het onvervulde wensen? Zijn het gesloten deuren waar ik tegenaan loop? Of ben ik gewoon aan vakantie toe…

1 opmerking:

We stellen het enorm op prijs als je een reactie achterlaat! Dit kan door bij "Reageer als" te kiezen voor 'Anoniem' (wel graag je naam onder het bericht plaatsen) of voor 'Naam/URL' (schrijf bij 'Naam' je naam en laat bij 'URL' het tekstvak leeg). Bedankt!