Margo, onze oudste dochter, is een meisje met het Rett syndroom wiens beperkingen invloed hebben op ons hele gezin. Onbewust bepaalt zij onze grenzen. Onbewust is zij het middelpunt van ons gezin. Haar onvoorwaardelijke liefde en afhankelijkheid leert ons hoe waardevol alles is en hoe alles in het leven niet vanzelfsprekend is.

Maandag 2 juli 2012…Parkeerkaart.

Het zijn de regeldingen die me zo nu en dan moe maken. Het krijgen van een voorziening, een goedkeuring of een passende afspraak kan afhankelijk zijn van het humeur van de telefoniste. Of de ambtenaar een goede dag heeft, of juist niet, wil er ook soms toe bijdragen hoe snel of hoe gemakkelijk je iets geregeld krijgt.
De aanvraag van de invalide parkeerkaart ging niet zonder slag of stoot. Deze kaart zal medio augustus verlopen. Ik ben vorige week naar onze gemeente gegaan om een aanvraag in te dienen voor de verlenging van de invalide parkeerkaart. Ik kan er maar beter op tijd mee beginnen.
Vandaag krijg ik een brief dat de invalide parkeerkaart klaar ligt op het gemeentehuis. Ik kan de kaart ophalen. Wat een meevaller!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We stellen het enorm op prijs als je een reactie achterlaat! Dit kan door bij "Reageer als" te kiezen voor 'Anoniem' (wel graag je naam onder het bericht plaatsen) of voor 'Naam/URL' (schrijf bij 'Naam' je naam en laat bij 'URL' het tekstvak leeg). Bedankt!