Margo, onze oudste dochter, is een meisje met het Rett syndroom wiens beperkingen invloed hebben op ons hele gezin. Onbewust bepaalt zij onze grenzen. Onbewust is zij het middelpunt van ons gezin. Haar onvoorwaardelijke liefde en afhankelijkheid leert ons hoe waardevol alles is en hoe alles in het leven niet vanzelfsprekend is.

Dinsdag 1 april 2014…Reden.

Aangezien de aanvraag van de spraakcomputer niet vlot is verlopen, heb ik gisteravond gemaild naar de locatiemanager over de openstaande offerte. Hij belt me vanochtend om te overleggen wat te doen met de betaling van het openstaande bedrag. Wie gaat dit nu voor zijn/haar rekening nemen?
Als we ons beiden afvragen waarom het Zorgkantoor zowel de licentie als de back-up af heeft gekeurd, stel ik voor hierover rechtstreeks te informeren bij het Zorgkantoor. Ik ga contact op te nemen. Het heeft nogal wat voeten in aarde voordat ik degene heb gevonden die de aanvraag heeft behandeld. Die persoon is juist in gesprek en zal mij terugbellen. Aangezien ik aan het einde van de middag niets gehoord heb, bel ik maar weer zelf. Ook nu word ik verschillende keren doorverbonden voordat ik tenslotte de indicatiesteller aan de lijn krijg. Ik krijg eerst een berisping. Ik kan dan wel Margo’s moeder zijn, maar het woonhuis is nu Margo’s verantwoordelijke dus ik ben niet degene die hierover zou moeten bellen. Ik leg haar uit dat ik voortgang wil in het traject. Dat ik niet wil dat de openstaande offerte, net zoals de aanvraag, over een aantal weken nog ergens op een bureau ligt omdat het niet duidelijk is hoe en wat. De indicatiesteller informeert me uiteindelijk. Ze legt me uit dat volgens het Zorgkantoor de licentie en back-up de verantwoordelijkheid zijn van de firma. Ik kan er geen speld tussen krijgen.
Ik koppel de reden van het besluit terug naar de locatiemanager die op zijn beurt contact op zal nemen met de adviseur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We stellen het enorm op prijs als je een reactie achterlaat! Dit kan door bij "Reageer als" te kiezen voor 'Anoniem' (wel graag je naam onder het bericht plaatsen) of voor 'Naam/URL' (schrijf bij 'Naam' je naam en laat bij 'URL' het tekstvak leeg). Bedankt!