Aangezien de
aanvraag van de spraakcomputer niet vlot is verlopen, heb ik gisteravond
gemaild naar de locatiemanager over de openstaande offerte. Hij belt me
vanochtend om te overleggen wat te doen met de betaling van het openstaande
bedrag. Wie gaat dit nu voor zijn/haar rekening nemen?
Als we ons
beiden afvragen waarom het Zorgkantoor zowel de licentie als de back-up af
heeft gekeurd, stel ik voor hierover rechtstreeks te informeren bij het
Zorgkantoor. Ik ga contact op te nemen. Het heeft nogal wat voeten in aarde
voordat ik degene heb gevonden die de aanvraag heeft behandeld. Die persoon is
juist in gesprek en zal mij terugbellen. Aangezien ik aan het einde van de
middag niets gehoord heb, bel ik maar weer zelf. Ook nu word ik verschillende
keren doorverbonden voordat ik tenslotte de indicatiesteller aan de lijn krijg.
Ik krijg eerst een berisping. Ik kan dan wel Margo’s moeder zijn, maar het
woonhuis is nu Margo’s verantwoordelijke dus ik ben niet degene die hierover
zou moeten bellen. Ik leg haar uit dat ik voortgang wil in het traject. Dat ik
niet wil dat de openstaande offerte, net zoals de aanvraag, over een aantal
weken nog ergens op een bureau ligt omdat het niet duidelijk is hoe en wat. De
indicatiesteller informeert me uiteindelijk. Ze legt me uit dat volgens het
Zorgkantoor de licentie en back-up de verantwoordelijkheid zijn van de firma.
Ik kan er geen speld tussen krijgen.
Ik koppel de reden van het besluit terug naar de
locatiemanager die op zijn beurt contact op zal nemen met de adviseur.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
We stellen het enorm op prijs als je een reactie achterlaat! Dit kan door bij "Reageer als" te kiezen voor 'Anoniem' (wel graag je naam onder het bericht plaatsen) of voor 'Naam/URL' (schrijf bij 'Naam' je naam en laat bij 'URL' het tekstvak leeg). Bedankt!