Margo, onze oudste dochter, is een meisje met het Rett syndroom wiens beperkingen invloed hebben op ons hele gezin. Onbewust bepaalt zij onze grenzen. Onbewust is zij het middelpunt van ons gezin. Haar onvoorwaardelijke liefde en afhankelijkheid leert ons hoe waardevol alles is en hoe alles in het leven niet vanzelfsprekend is.
Dinsdag 31 januari 2012 (1)…Bouwpakket?

Het is week vijf. In week drie zou het onderstel van de rolstoel geleverd worden. Ik had dus allang een telefoontje verwacht van de rolstoelleverancier. Maar niks. Tot op heden hebben we geen enkel bericht ontvangen van de firma. Ik vind het maar akelig rustig. Vanmorgen bel ik daarom zelf maar weer met de firma. Ook deze keer krijg ik de vriendelijke man aan de lijn. Terwijl hij in het systeem kijkt hoe het staat met de levering, luister ik deze keer naar Marco Borsato. Niet onaardig. Het duurt overigens maar kort. “Toevallig staat het onderstel op dit moment op de werkbank bij de orthesemaker,” weet de man mij te vertellen. Ja, ja, toevallig! “Daarna kan hier de stoel afgeknutseld worden. Belt u aan het einde van de week nog maar eens terug.” Geknutseld? Terugbellen? Ik? Ik vertel de man dat ik toch eerder van hun kant bericht verwacht als de rolstoel klaar is. “Ja, ja. Uiteraard nemen wij contact met u op, maar u mag altijd informeren,” probeert de man het recht te praten. Ik vraag maar niet wat hij bedoeld met ‘geknutseld’. Het doet me ergens aan denken...in onze krat met playmobil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We stellen het enorm op prijs als je een reactie achterlaat! Dit kan door bij "Reageer als" te kiezen voor 'Anoniem' (wel graag je naam onder het bericht plaatsen) of voor 'Naam/URL' (schrijf bij 'Naam' je naam en laat bij 'URL' het tekstvak leeg). Bedankt!