Voor ik naar bed ga, check
ik nog even mijn telefoon. Ik zie een gemiste oproep en schakel de voicemail
in. Ik hoor de stem van de locatiemanager. “Ik heb geen goed bericht.” Mijn
hart bonkt in mijn keel. De locatiemanager wil me in alle eerlijkheid op de
hoogte brengen van het verloop van de aanvraag van de spraakcomputer voor Margo.
Er is onduidelijkheid over. Inmiddels is hij erachter dat er een digitale
versie naar de directie is gestuurd en dat van daaruit de aanvraag wordt
verzorgd. “Vervelend dat het zo lang moet duren, via zoveel omwegen, maar ik
vind dat jullie het moeten weten.”
Beduusd sta ik met mijn
telefoon in de hand. We hadden er tijdens de Ondersteunings Plan Bespreking
naar gevraagd hoe het zat met de aanvraag. De locatiemanager gaf toen aan dat
hij het verslag had doorgespeeld naar de financiële afdeling en dat zij het
verder zouden afwikkelen. Ik luister opnieuw de voicemail af. Er ontstaan
vragen waarop ik nu geen antwoord krijg. Digitale versie? Er was toch een
papieren verslag? Directie? De financiële afdeling zou het toch versturen?
Wordt verzorgd? Is het nog altijd niet verstuurd?
Het is
een bericht met mededelingen. Het was geen gesprek. Ik kan nu niets vragen en
krijg ook geen antwoorden.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
We stellen het enorm op prijs als je een reactie achterlaat! Dit kan door bij "Reageer als" te kiezen voor 'Anoniem' (wel graag je naam onder het bericht plaatsen) of voor 'Naam/URL' (schrijf bij 'Naam' je naam en laat bij 'URL' het tekstvak leeg). Bedankt!