Margo, onze oudste dochter, is een meisje met het Rett syndroom wiens beperkingen invloed hebben op ons hele gezin. Onbewust bepaalt zij onze grenzen. Onbewust is zij het middelpunt van ons gezin. Haar onvoorwaardelijke liefde en afhankelijkheid leert ons hoe waardevol alles is en hoe alles in het leven niet vanzelfsprekend is.

Maandag 26 augustus 2013…Hobbyen.

Nu Margo’s kamer in Nieuw Gennep zover klaar is, hobbyen we thuis volop verder. Van oude pallets en kippengaas maakte ik al een prikbord. Ik was al een paar dagen op zoek naar een lief, klein kastje. Ik heb iets in mijn hoofd, waarvan ik niet eens weet of het wel bestaat. Niet bij de bouwmarkt, niet via marktplaats en ook niet bij andere bekende winkels. Maar vandaag weet ik bij de kringloopwinkel een authentiek kastje op de kop te tikken wat aardig in de buurt komt van hetgeen ik in gedachte heb. Met een schuurmachine verwijder ik de lak en krijgt het kastje langzaam het aanzien wat ik voor ogen had. Maar het schuurpapier is op en ik kan niet verder.
Gerard maakte zaterdag een boekenrek. Hij heeft er plezier in zodat hij vanavond nog wat planken haalt voor cd/dvd-kastje. Hij meet en zaagt. Ik lak de planken in een eiken kleur. Ze drogen niet vlot zodat Gerard niet verder kan.
Morgen is weer een dag…

1 opmerking:

We stellen het enorm op prijs als je een reactie achterlaat! Dit kan door bij "Reageer als" te kiezen voor 'Anoniem' (wel graag je naam onder het bericht plaatsen) of voor 'Naam/URL' (schrijf bij 'Naam' je naam en laat bij 'URL' het tekstvak leeg). Bedankt!