Margo, onze oudste dochter, is een meisje met het Rett syndroom wiens beperkingen invloed hebben op ons hele gezin. Onbewust bepaalt zij onze grenzen. Onbewust is zij het middelpunt van ons gezin. Haar onvoorwaardelijke liefde en afhankelijkheid leert ons hoe waardevol alles is en hoe alles in het leven niet vanzelfsprekend is.

Maandag 9 september 2013…Kapotte duwondersteuning.

Het was al vier weken geleden dat het hendeltje van de duwondersteuning in bestelling was genomen. Ik hoorde maar niets van de rolstoelfirma en nam vorige week zelf het initiatief om te informeren hoe de stand van zaken was. Juist…het was nét binnengekomen. Ik gaf de firma het voordeel van de twijfel met deze toevalligheid en maakte er geen woorden aan vuil. We planden een afspraak voor de reparatie van de duwondersteuning voor afgelopen donderdag. Ik was die middag in het woonhuis en haalde Margo uit de taxi. Ik vernam van de taxichauffeur dat het hendeltje gemaakt was, maar dat nu het bedieningspaneel kapot is. De draaiknop kon alle kanten op en de ondersteuning werkte soms wel en soms niet. Volgens de taxichauffeur zou ik erover gebeld worden. De juffen hadden de monteur op het hart gedrukt dit defect zelf, of via de firma, met ons te bespreken. Blijkbaar had de monteur zich er met een Jantje van Leiden van af willen maken.
Er heeft nog altijd niemand gebeld en dus informeer ik vanmiddag maar weer zelf of er überhaupt een melding is gemaakt van het defect en of hiervoor een bestelling in gang is gezet. Beide is gebeurd. Een nieuw bedieningspaneel laat een week op zich wachten, maar ik zal tijdig gebeld worden om een reparatie te plannen. Op de valreep krijg ik excuses voor het ongemak. Spontaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We stellen het enorm op prijs als je een reactie achterlaat! Dit kan door bij "Reageer als" te kiezen voor 'Anoniem' (wel graag je naam onder het bericht plaatsen) of voor 'Naam/URL' (schrijf bij 'Naam' je naam en laat bij 'URL' het tekstvak leeg). Bedankt!