Margo, onze oudste dochter, is een meisje met het Rett syndroom wiens beperkingen invloed hebben op ons hele gezin. Onbewust bepaalt zij onze grenzen. Onbewust is zij het middelpunt van ons gezin. Haar onvoorwaardelijke liefde en afhankelijkheid leert ons hoe waardevol alles is en hoe alles in het leven niet vanzelfsprekend is.
Maandag 26 november 2012...Thanx!

De laatste dagen en weken stond mijn agenda aardig vol. Vooral in de avonduren. Extra repetities met de harmonie maakte het er thuis niet altijd gezelliger op. Ik zorgde er dan wel voor dat er niets extra’s hoefde te gebeuren, maar toch. Wetende dat Gerard de drukke, onrustige avonduren in zijn eentje draaide, was niet altijd even prettig. Maar toch, toch trok ik de deur achter me dicht. En eenmaal in de ban van de muziek kon ik heus genieten. Met het harmonieorkest verzorgden we een schitterend theaterconcert met de beroemde mezzo-sopraan Tania Kross. En een week later ontstond er een spervuur van emoties tijdens het bondsconcours en scoorden we een dik verdiende eerste prijs. En dat is genieten. Dat geeft energie. Dat kon dankzij mijn lief! Thanx!


1 opmerking:

  1. super toch!, jullie zorgen gewoon heel goed voro elkaar, en zo hou je het vol. da's liefde!!
    xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

We stellen het enorm op prijs als je een reactie achterlaat! Dit kan door bij "Reageer als" te kiezen voor 'Anoniem' (wel graag je naam onder het bericht plaatsen) of voor 'Naam/URL' (schrijf bij 'Naam' je naam en laat bij 'URL' het tekstvak leeg). Bedankt!