Margo, onze oudste dochter, is een meisje met het Rett syndroom wiens beperkingen invloed hebben op ons hele gezin. Onbewust bepaalt zij onze grenzen. Onbewust is zij het middelpunt van ons gezin. Haar onvoorwaardelijke liefde en afhankelijkheid leert ons hoe waardevol alles is en hoe alles in het leven niet vanzelfsprekend is.
Dinsdag 17 januari 2012…Lotje&Co.

Ik kreeg een laatst een mail van een moeder van een klasgenoot van Ruud. Ze had mij opgegeven voor een gratis nummer van Lotje&Co. Dit tijdschrift is uitgeroepen tot het beste nieuwe tijdschrift van 2011. Om dit feestje te vieren, mochten alle abonnees een nummer van Lotje&Co cadeau geven aan iemand die het blad nog niet kent. Gratis natuurlijk, want het is een cadeautje.
Vandaag valt het tijdschrift bij ons in de brievenbus. Het is een tijdschrift met allerlei nieuwtjes voor ouders met een kind met beperkingen. Ik blader door het blad en lees her en der een dik gedrukte titel. Ik laat de wasmand voor wat ie is en maak koffie. Ik ga zitten met het cadeautje dat vanmorgen zomaar op de mat viel. Ik lees over dilemma’s, muziek, over mode en gadgets. Ik lees heel herkenbare verhalen. Ik denk dat ik mezelf een abonnement cadeau doe. Ik wil elk kwartaal wel zo’n gezellig cadeau op de mat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We stellen het enorm op prijs als je een reactie achterlaat! Dit kan door bij "Reageer als" te kiezen voor 'Anoniem' (wel graag je naam onder het bericht plaatsen) of voor 'Naam/URL' (schrijf bij 'Naam' je naam en laat bij 'URL' het tekstvak leeg). Bedankt!