Donderdag 15 maart 2012
(2)…Klaar!
Het is
half vijf. Ik heb nog steeds niets gehoord van de rolstoelfirma. Ik besluit nog
een kwartier te wachten. Als ik dan nog niet gebeld ben, bel ik zelf maar weer.
Maar dat is niet nodig. Ik word niet veel later gebeld door een vriendelijke
mevrouw. Op verzoek van de adviseur wil ze graag een afspraak maken voor de
levering van de rolstoel. Ze doet een voorstel voor over zo’n twee weken, tussen
elf en drie. Twee weken? Ja, volgende week ziet ze echt geen mogelijkheid om de
rolstoel te leveren. Tussen elf en drie? Nee, een concreet tijdstip kan ze
onmogelijk geven. Moet ik Margo dan de hele dag thuis houden? De mevrouw
twijfelt. Aflevering van de rolstoel op het kinderdagverblijf, waar ik dan zal
zijn, vindt de mevrouw geen goed plan. Ze vraagt hoe laat Margo thuis is.
Omstreeks vier uur past precies in de planning van de adviseur. Ze blijven me
verbazen bij de rolstoelfirma. Eerst tussen elf en drie en dan om klokslag vier
uur. Maar het is prima. Afgesproken. Ik noteer het op de kalender. Laat maar
komen!
Vingers gekruisd meid!
BeantwoordenVerwijderen