Vrijdag 9 december 2011...New York City.
Het Rett Syndroom Research Trust, een non-profit onderzoeksorganisatie gewijd aan de ontwikkeling van behandelingen en genezing van Rett syndroom, is een campagne gestart om het besef van het Rett syndroom te versterken. Deze campagne is te zien op ‘s werelds meest opzienbarende reclamelocatie: Time Square in New York City. Tot eind januari wordt het ‘promotiefilmpje’ gemiddeld negen keer per uur weergegeven op de ‘Mediamesh’. Zesduizend kolossale vierkante meters op de hoek van 42nd Street en 8th Avenue staan in het teken van het Rett syndroom. Gedurende de vakantieperiode en op New Year's Eve zal de boodschap van hoop op een remedie voor het Rett syndoom worden uitgedragen. Dat betekent dat per dag anderhalf miljoen mensen dit filmpje kunnen zien. Dus als een reisje je richting New York brengt, zorg dan dat je er even bij stil staat!
Kom je niet in de buurt, klik dan hier voor een indruk vanaf Time Square of hier voor alleen het filmpje.
Gebruik (vooral bij alleen het filmpje) je volledige beeldscherm, draai de volumeknop open, bekijk het nog een keer en stel je dan eens voor wat het betekent als men op een dag het Rett syndroom écht te slim af zou zijn.....
Kom je niet in de buurt, klik dan hier voor een indruk vanaf Time Square of hier voor alleen het filmpje.
Gebruik (vooral bij alleen het filmpje) je volledige beeldscherm, draai de volumeknop open, bekijk het nog een keer en stel je dan eens voor wat het betekent als men op een dag het Rett syndroom écht te slim af zou zijn.....
Lieve Gea, Tranen met tuiten hier hoor! Stel je inderdaad voor dat Margo of Mirthe of 1 van die vele andere Rett-meisjes op een dag uit hun rolstoel zouden kunnen opstaan en een gewoon leven zouden kunnen leiden...Dit filmpje hakt er in, pfff.
BeantwoordenVerwijderenGroeten,
Willeke, mama van Mirthe