Kaartjes voor de voorstellingen van de
CliniCLowns zijn altijd snel vergeven. Ik reserveerde dan ook meteen na de
eerste informatie vier kaartjes voor de theatervoorstelling Circus Boemtata.
Deze show is afgestemd op de belevingswereld van kinderen met een beperking.
Vorig jaar bezochten we deze voorstelling ook en we genoten er volop van. Dat
waren we dit jaar opnieuw van plan. Maar al snel na mijn reservering bleek dat
wij gelijktijdig die dag een feest hebben. Yvon bleek op kamp, dus ook zij kan
niet mee. Ruud wilde bij voorbaat al niet mee naar de voorstelling. Gerard wilde
naar het feest gaan en hoopte dat ik met hem meega. En ik? Ik had een behoorlijk
dilemma. Ik had me best verheugd iets leuks te doen met Margo. Iets waarvan ik
weet dat ze enorm kan genieten. Anderzijds is het feest ook gezellig. Wat doe ik
nu?
Ik polste voorzichtig bij Margo’s
persoonlijk begeleidster van het huis of zij Circus Boemtata kent. Toen dat niet
zo was, vertelde ik haar in het kort over de acrobaten, de ladderman en de
doekendame. Ze was enthousiast toen ik haar de vier kaartjes aanbood en ging
kijken of ze die kon besteden. Een paar dagen na ons telefoongesprek kreeg ik
een berichtje. ‘We maken graag gebruik van jullie kaartjes!’ las ik in een
app-bericht. Het verheugde me dat dit soort dingen gewoon gedaan kunnen worden
ondanks dat het wat organisatie vergt.
Voor wij vanmiddag vertrekken naar ons
feest, stuur ik de persoonlijk begeleidster een bericht om haar veel plezier te
wensen. Zij gaat met Margo en twee andere bewoonsters naar het theater. ‘Gaat
lukken, we hebben al een gezellige taxirit achter de rug’ stuurt ze me,
vergezelt van een knipogende smiley terug.
Als ik later in de middag een foto
doorgestuurd krijg, weet ik dat Margo, net als wij een fijne middag heeft. Maar
het dubbele gevoel blijft.
lieve Gea, kan me het dilemma goed voorstellen maar je hebt het super opgelost toch!!! xxx
BeantwoordenVerwijderen