Margo, onze oudste dochter, is een meisje met het Rett syndroom wiens beperkingen invloed hebben op ons hele gezin. Onbewust bepaalt zij onze grenzen. Onbewust is zij het middelpunt van ons gezin. Haar onvoorwaardelijke liefde en afhankelijkheid leert ons hoe waardevol alles is en hoe alles in het leven niet vanzelfsprekend is.
Donderdag 25 april 2013…Motivatie.

Nogmaals lees ik de motivatie door, die nodig is voor de aanvraag van elektrische rolstoelaandrijving. In tegenstelling tot de vele voorgaande motivaties die de ergotherapeute voor ons maakte, vind ik deze niet overtuigend. Ik mis de argumenten van de voordelen voor het inrijden van de bus. Een motortje op de rolstoel vergemakkelijkt het inrijden in de bus, waarmee een rolstoellift voor de bus voorlopig nog niet nodig is. De ergotherapeute schrijft er niets over in het advies dat gericht is aan de WMO-consulente.
Ik doe de kopie van de motivatie in mijn klapper ‘aanpassingen’, het origineel doe ik in een envelop. Ik schrijf de naam van onze WMO-consulente erop en geef de envelop persoonlijk af bij de receptioniste van het gemeentehuis. Ze zal ervoor zorgen dat mijn brief op de afdeling terecht komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We stellen het enorm op prijs als je een reactie achterlaat! Dit kan door bij "Reageer als" te kiezen voor 'Anoniem' (wel graag je naam onder het bericht plaatsen) of voor 'Naam/URL' (schrijf bij 'Naam' je naam en laat bij 'URL' het tekstvak leeg). Bedankt!